Ontdekbak: linzen

Een nieuwe dag, een nieuwe ontdekbak. Dit keer kwam ik bij Lidl een promotie tegen voor gigantische pakken linzen. Een opportuniteit om een nieuwe ontdekbak te maken, dacht ik bij mezelf. Ik kocht drie kilogram linzen en ging aan de slag. Eerder die week had ik me laten gaan bij Dille&Kamille. Ik kocht er een suikertang, een kleine garde, een trechtertje, een lepel met een gat in, twee glazen potjes met deksel, een eierdopje en een klein houten lepeltje. Ideale dingen om te combineren met fijnmotorisch materiaal zoals linzen of gekleurde rijst.

Eens Seppe was uitgespeeld met het aanbod, zorgde ik weer voor een nieuwe impuls. De knikkerdoos van de vorige ontdekbak stond nog in de buurt en de combinatie met de linzen bleek een hit. Ik voegde ook nog lege flesjes met dop bij en een frietmandje.

Bij deze ontdekbak hoort wel een kleine waarschuwing: zet de kruimeldief of stofzuiger in de buurt. Enthousiast spelen kan al eens leiden tot een kleine linzen-fontein.


Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag